dinsdag 17 maart 2020

Welkom in onze digitale klas!

Dag allemaal!

Wat ben ik blij dat jullie de weg naar mijn klasblog hebben gevonden. Ik hoop dat jullie allemaal nog steeds gezond zijn!

Omdat de schoolwebsite niet meer werkt, heb ik een nieuwe blog gemaakt. Deze zal enkel tijdelijk gebruikt worden. Op deze manier kan ik met jullie in contact blijven en moet ik niet steeds je ouders lastigvallen.


Hopelijk wordt het toch een leerrijke periode!

Kunnen alle leerlingen die dit lezen hieronder hun naam reageren? Dit doe je door een reactie te posten. Zo blijf ik op de hoogte van wie deze blog gevonden heeft. (Wanneer je geen vakje ziet verschijnen, klik je op 'geen opmerkingen' nadien verschijnt er een reactievak, reageer je naam en druk nadien op 'publiceer')

Groetjes 
Meester Ruben

4 opmerkingen:

Ik heb het gelezen

Verbetering bundel 2